15 sierpnia 2016

[Letni czas relaksu] ... różany ogród ... cz.2

... chyba pierwszy raz mi się zdarza, żeby jeden wpis był w dwóch częściach dlatego drogi czytelniku najpierw przeczytaj ten fragment przygody z różanym ogrodem :)

Po kanapkowaniu przyszedł czas na pachworkfitness - czyli pikowanie. Dlaczego fitness - ponieważ posiadając małą, domową maszynę i niewiele miejsca, żeby się na dobre rozłożyć z całym bajzlem - nieźle się gimnastykuję. Duży rulon patchworku wciśnięty w ramię maszyny, reszta zwisa, ciągnie i takie tam z drugiej strony ...



Najpierw ćwiczyłam na kartce


Potem mazakami zmywalnymi dla dzieci, mniej więcej rysowałam na materiale i do zabawy:



Czasami dla zmiany pozycji inne, artystyczne fotki pod światło :)


Po skończonym dziele na tym etapie czas na kąpiel, żeby zbyć wspomniane wyżej flamastry.



I kolejny etap czas zacząć, czyli zakończenie pierdyliona nitek - dobre 5 godzin roboty.


Potem już tylko walka z lamówką


i koniec!!!!! Czyli od powstania potrzeby do końca realizacji jakieś 6 lat zleciało :) 









I patchwork w miejscu przeznaczenia czyli w różanym pokoju


i jego właścicielka Klementysia zwana Titi <3 br="">


gratuluję wszystkich dotrwania do końca :) całuję serdecznie w oba policzki (dla chętnych też w czółko)


To jeszcze jedno postanowiłam wystawić patchwork w konkursie:
O którym więcej informacji znajdziecie tutaj.  Trzymajcie kciuki może uda mi się coś wygrać :)

M.

23 komentarze:

  1. Super historia, ważne, że z dobrym zakończeniem. Klementyna jak widać zadowolona :-) Ale co się nazszywałaś, to Twoje, mnóstwo tego było!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech ,narzekalas a dalas rade i lamowka wyszla ladnie i dziecie zadowolone.Ale te 6 lat to mnie rozwalilo.Tez mam sporo ufokow..najstarsze dwuletnie.Buziaki.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie to nie był ufok bo ja nie zaczęłam go robić 6 lat temu tylko tyle czasu minęło od potrzeby do zrealizowania :)

      Usuń
  3. Kołdra wspaniała, widzę, że Właścicielka szczęśliwa. Dziękuję, za wiadomość o pisakach. A ja po 10 za sztuczkę wywalałam. Przy najbliższej okazji wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazaki są super musisz tylko zwrócić uwagę żeby było napisane łatwo spieralne :) no i teraz w sezonie przed szkonym do wyboru do koloru :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje za podpowiedź.

      Usuń
  4. Tylna strona zdecydowanie bardziej mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) choć to zależy od dnia :)

      Usuń
  5. Ekstra wyszło! Pikusie jak ta lala :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ukończony projekt z ciekawym pikowaniem. Ślicznie prezentuje się w różanym pokoju.
    Ja też teraz walczę z tak "starym" projektem (UFO), który stanął na kilka lat etapie pikowania.
    Pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło rewelacyjnie!! Podziwiam Cię za to pikowanie, bo ręce pewnie bolały. Powodzenia w konkursie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pikowania, powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buziaka przyjmuję w czółko.Kiedy tak czytam Twoje postępy w patchworku to dopiero zdaje sobie sprawę jak trudna i pracochłonna to technika.Nie miałam pojęcia ( nie szyję).
    Wyszedł świetny pled, najważniejsze że adresatka zadowolona.
    Jak dla mnie lico wygrywa.
    Trzymam kciuka za konkurs :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe! Cudeńko na maksa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziu świetna narzuta , kolorki wiosenno -letnie i wiadomo jak dla dziewczynki normalne :D brawo brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowny wyszedł patchwork. Dla mnie czarna magia, ale kusząca magia! Patrząc na Twoje dzieło (dzieła) sama bym chętnie takie cudo stworzyła. Ale! Moje umiejętności w szyciu nie wykraczają jeszcze poza włączenie maszyny do szycia :) W każdym razie: chylę czoła przed Tobą - cudowna, piękna, wspaniała praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słodko wygląda na łóżku
    super wypikowałaś

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda świetnie, Madziu !!! Idealnie pasuje do pokoju.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w konkursie !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba nie skończę tego rozpoczętego patchworka, to jeszcze TYLE pracy?...;)Podziwiam i gratuluje ukończenia dzieła...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń