25 lipca 2015

... biblioteka technicznie ...


pewnego razu i na pikniku bibliotekowałam sobie :)
... W poprzednim poście nie odniosłam się do tytułu, czyli nie napisałam nic o rozpoczęciu ustawiania otóż, to różowe coś przedzielone czarnym czymś to są dwie pierwsze książki na mojej biblioteczce ha :)


To tyle tytułem tytułów, teraz do tytułu dzisiejszego :)
Żeby nie było widocznych granic między jedną a drugą stroną schematu postanowiłam zastosować metodę nieregularnego kończenia danej kartki. Rysuję sobie na wzorze żeby się nie zapomnieć, a potem według tego wyszywam: 



Kolejna rzecz, która bardzo poprawiła jakość pracy, a przede wszystkim jakość nitek dyndających się w zaparkowanych miejscach i kosmacących się z deka - otóż miziam muliny żelem/plasteliną, której zasadniczo używałam wcześniej przy szyciu koralikami czy wyszywaniu satynową muliną. Sprawdza się świetnie i w tej roli.


No i teraz jak mi tak szybko idzie i miałam wizję dosyć częstego szukania kolejnych kartek schematu i ogarniania, co ja teraz powinnam wyszywać, zrobiłam sobie rozpiskę, która też obrazuje ile kartek ze schematami m jeszcze zostało - niewiele prawda??


I jeszcze jedna informacja techniczna - jednocześnie maksymalnie mam nawleczone 3 igły, kiedy żongluje trzema kolorami obok siebie. Zazwyczaj jednak jest to jedna igła i wbrew pozorom nie jest uciążliwe jej nawlekanie i idzie szybko i sprawnie :)

M.

6 komentarzy:

  1. z żonglerką robię identycznie :) o wosku nie pomyślałam, chociaż posiadam. Widocznie nie odczułam potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja się tego parkowania dalej nie podjęłam, a też przechodzą kolorem na następną kartkę żeby właśnie czasem nie było widać między nimi granic. Mój TTT już troche urósł. zapraszam http://tworzycha.blox.pl/2015/07/moje-postepy.html bo to Ty byłaś inspiracja do zakupienia tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam,że zdecydowałaś się na tak duży obraz. Dzięki za podpowiedzi tych udogodnień, jeśli pozwolisz, skorzystam z nich.Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://jagmat66.blogspot.com/ .Jaga

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu uwielbiam te Twoje wyczyny...:) Pełne zorganizowanej pracy, karteczki, żel do nici, super. No i w tej metodzie obrazek szybciej się pojawia. Podziwiam, wytrwałości...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, powiedz mi proszę - wyszywasz od prawej do lewej i od dołu do góry? A jak stawiasz krzyżyki? Najpierw / potem \ ? Czy odwrotnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bibliotekę wyszywam od prawego dolnego rogu ale rzędy robię od lewej do prawej a krzyżyki najpierw / (góra-dół) potem \ (góra-dół)

      Usuń