23 sierpnia 2016

[Letni czas relaksu] ... inwazja literek ...


 ... zostałam zaatakowana przez obce moce ... a może one nie były tak obce, bo w sumie to były potrzeby uszycia czegoś na szybko (a potrzeby własne obce nie są co?), ale żeby było fajne, niezupełnie standardowe :)
 Kilka ogólnych informacji na początek - literki są po jednej stronie kolorowe po drugiej jednolite - zastosowałam pasujące solidy. Użyłam dwóch czcionek, które jak do tej pory najbardziej mi się podobają:

Cooper Black

 Grilled Chees


W kolejności chronologicznej najpierw były literki Tysi, wspólnie z nią dobierałyśmy materiał do każdej literki. Niestety najczęściej musiałam sztukować szmatki bo po narzucie nie zostało ich zbyt wiele.


 i kilka zbliżeń:






 Kolejna do literek niespodzianek była mała Hania, córka mojej absolwentki - pozdrawiam Asię :)




I ostatnie - bardziej męskie, z trumiennego* materiału w moim ulubionym kolorze - tęczowym :)




* słownik patchorkującej - materiał trumienny - materiał cudowny, cenny, rzadko występujący w przyrodzie, który osoba szyjąca najchętniej zabrałaby do trumny ;) 

M.

18 komentarzy:

  1. Wreszcie wiem co to ten trumienny.Kiedyś użyłaś tego określenia i wyglądało, że wyściółkę już do dębowej szykujesz :):):)
    Literki cudownej urody.Podziwiam umiejętność szycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę i cały alfabet Ci wyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super materiał w kotki! Literki też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne literki, są fajną ozdobą. I super są te klamerki z sowami:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowite masz te wakacje :) Literki fantastyczne! Dużo jeszcze masz tych zasobów trumiennych? Co jeden materiał to ładniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trumiennych mam jeszcze sporo i w ramach samorozwoju uczę się je ciąć i używać :)

      Usuń
  6. Swietne te literki..wnus sie mi urodzil,,czas na literki.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło a maluchy pewnie były zachwycone...mieć tak pięknie napisane swoje imię jest bezcenne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sztukowane literki są super...:)fajny pomysł z poprzestawianiem paseczków (pion/poziom) u Dominika, masz szkolną fazę...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Najbardziej podobają mi się Klementynki, bo w takim romantycznym stylu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Najbardziej podobają mi się Klementynki, bo w takim romantycznym stylu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nádherné písmenká, páči sa mi ten nápad...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne literki! :) Sama mam córeczkę Hanię, więc te literki skradły moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te literki. ^_^
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń