14 lutego 2016

... pastelowe doznania ...

... za pastelami nie przepadam, pewnie dlatego że sama nie noszę takich zestawień kolorystycznych bo przy moim typie urody zginęłabym w tych pastelach. Ja to muszę czerwień, fuksje tak z przytupem żeby mnie widać było ;)
Ale do pasteli ... w pastelach zamówiony był naszyjnik i został on wykonany przeze mnie ze zmodyfikowanego przez Jolinkę jej własnego wzoru bargello. Bardzo mi się ten wzór podoba, i mam na niego jeszcze kilka zestawień kolorystycznych dlatego więc i na niego przy pudrowych odcieniach padło.


Jak to przy sznurach koralikowych nawlekanie to wyzwanie. Ja dzielę sekwencję na mniejsze kilkunastokoralikowe fragmenty nawlekam od razu sprawdzam i dzięki temu nie było błędów. Nawlekam na raz 3-4 sekwencje żeby nie było kilometrów przesuwania koralików na nitce i tak o.



Naszyjnik robiłam właściwie ponad miesiąc oczywiście przeplatając sobie robótki innymi technikami (a było to w wakacje 2015 roku - tak tak takie mam obsuwy chwalenia się na blogu).


Koraliki użyte to różne odmiany Toho 11, i dzięki temu, że były to koraliki o różnym wykończeniu sznur zyskał też trójwymiarowości i stał się moim zdaniem ciekawszy.



M.

10 komentarzy:

  1. Gruby, równiutki , ładny.
    Kiedyś chciałam spróbować jak to się robi.Jak to, ja malizna mnie nie zadowalała.Wzięłam od dziecka rózniaste, niepotrzebne jej Toho 11 i nawlokłam 18 m ! koralików.Zrobiłam lariat, zużyłam około 12m.Sympatyczna twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Świetnie dobrałaś koraliki.


    Kurcze, naprawdę mi się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik wyszedł wspaniale!!!! Piękny wzór, koraliki bardzo ładnie się układają. Oj masz malutki poślizg w prezentacjach swoich prac, więc szybciutko to nadrabiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!! Wspaniały!!! Magda, motywujesz mnie! Mój bargello leży i kwiczy, a raczej koraliki,bo jeszcze nie nawleczone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Bardzo ładny wzór, wymieszanie kolorów faktycznie nadaje świetny trójwymiarowy efekt :) Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że sporo się namachałaś szydełkiem... ;) Ale efekt wszystko wynagrodził!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...super kolorki...:) i długie toto wyszło i takie równiutkie...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WYgląda ślicznie. JA właśnie bardzo lubię pastele ale niestety też do mnie nie pasują. Zawsze jednak mogę sobie popodziwiać :)
    Zapraszam do mnie: http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Utalentowana z Ciebie kobieta, Madziu. I jaka cierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń