5 października 2011

… z jesienną prośbą …

A nawet powiedziałabym WIELKĄ prośbą.


Otóż moja bardzo dobra znajoma poszukuje pokoju do wynajęcia w Warszawie, po przyzwoitej cenie. Jest 19stolatką rozpoczynającą właśnie przygodę w Szkole Głównej Handlowej, a tak potoczyły się sprawy, iż nie ma gdzie mieszkać … Dodam jeszcze, iż jest osobą spokojną, zrównoważoną, mało towarzyską a do szczęścia potrzebne są jej obecnie cztery kąty z internetem i poczucie bezpieczeństwa. Jeśli któryś z moich drogich czytelników miałby coś na oku, proszę o kontakt mailowy (mail w zamieszczony w moim profilu). Z góry dziękuję, bo pomagając Jej pozwolicie mi zrzucić jedną troskę z pleców.


p.s. robótkuję jak najbardziej i o tym w następnym wpisie :)

3 komentarze:

  1. Cztery dni wcześniej i miałaby fajne lokum z dobrym dojazdem. Ale niestety - już poszło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam nic na oku :( Będę jednakowoż uważać i mieć uszy szeroko otwarte.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam ja z zupelnie inna infor, miala mala niespodziajke blogowa i jestem teraz pod ...lewymokiem.blogspot.com albo kliknij na mnie , jesli masz ochote mnie jesczze odwiedzac :) :)

    OdpowiedzUsuń